Lets Beef Member: RhymeSmoke -


 
Start a battle

Vote on a battle to earn +1 credit!
 
  2020 Audio Scheme
 
 
Battle Feed
Flako Boom vs DifferentChild
Style: Freestyle
4 Votes 1.875 stars1.875 stars1.875 stars1.875 stars1.875 stars
DifferentChild vs Evil Twin
Style: Freestyle Blind Drop
0 Votes No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
GOD-OF-DISSING vs DifferentChild
Style: Written
1 Vote 3.75 stars3.75 stars3.75 stars3.75 stars3.75 stars
Andrei Barosanu vs DifferentChild
Style: Freestyle Blind Drop
2 Votes 1.625 stars1.625 stars1.625 stars1.625 stars1.625 stars
Evil Twin vs RhymeClops
Style: Written Blind Drop
0 Votes No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
Tain vs Drae_Cool
Style: Freestyle
2 Votes 1.125 stars1.125 stars1.125 stars1.125 stars1.125 stars
FightsAndRap... vs r00kr00k is on FIRE! 5+ wins in a row!
Style: Freestyle
0 Votes No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
PeaceandLaug... vs Mizz AmmoMizz Ammo is on FIRE! 30+ wins in a row!Mizz Ammo is on FIRE! 30+ wins in a row!Mizz Ammo is on FIRE! 30+ wins in a row!
Style: Freestyle
3 Votes 3.5 stars3.5 stars3.5 stars3.5 stars3.5 stars
Tain vs r00kr00k is on FIRE! 5+ wins in a row!
Style: Written
1 Vote 2.75 stars2.75 stars2.75 stars2.75 stars2.75 stars
TheUndenied vs DifferentChild
Style: Freestyle
1 Vote 2.75 stars2.75 stars2.75 stars2.75 stars2.75 stars
Flako Boom vs Big Bad Bully
Style: Freestyle Blind Drop
2 Votes 1.75 stars1.75 stars1.75 stars1.75 stars1.75 stars
Flako Boom vs TheUndenied
Style: Freestyle
1 Vote 4.75 stars4.75 stars4.75 stars4.75 stars4.75 stars
Tain vs TheUndenied
Style: Freestyle
2 Votes 2.875 stars2.875 stars2.875 stars2.875 stars2.875 stars
Tain vs DifferentChild
Style: Freestyle
2 Votes 1.625 stars1.625 stars1.625 stars1.625 stars1.625 stars

[ more battles... ]
 
 
RhymeSmoke's Emcee

RhymeSmoke's Latest Audio Battles
3.875 stars3.875 stars3.875 stars3.875 stars3.875 stars
View
RhymeSmoke vs Evil Twin
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars
View
TheUndenied vs RhymeSmoke
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.625 stars3.625 stars3.625 stars3.625 stars3.625 stars
View
Tain vs RhymeSmoke
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.4166666666667 stars3.4166666666667 stars3.4166666666667 stars3.4166666666667 stars3.4166666666667 stars
View
FightsAndRapMedia vs RhymeSmoke
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars3.3333333333333 stars
View
RhymeSmoke vs TheUndenied
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com

[View all RhymeSmoke's Audio Battles]

RhymeSmoke's Latest Audio Cyphers (Solo Drops)
5/5 stars5/5 stars5/5 stars5/5 stars5/5 stars
View
JUST LETTIN EM KNOW WHAT THEY GOT IN STORE FOR THINKIN THEY CAN PLAYOUT A REAL MUTHAFUCKA!!
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.13/5 stars3.13/5 stars3.13/5 stars3.13/5 stars3.13/5 stars
View
Bella
Beat: Custom Beat (Played by User)
Produced By: * A cappella or Custom
3.5/5 stars3.5/5 stars3.5/5 stars3.5/5 stars3.5/5 stars
View
BellaPops 2
Beat: Custom Beat (Played by User)
Produced By: * A cappella or Custom
2.7/5 stars2.7/5 stars2.7/5 stars2.7/5 stars2.7/5 stars
View
BellaPops
Beat: Custom Beat (Played by User)
Produced By: * A cappella or Custom
3/5 stars3/5 stars3/5 stars3/5 stars3/5 stars
View
....zfire...
Beat: Spit Sumthin
Produced By: Certified

[View all RhymeSmoke's Audio Cyphers]

RhymeSmoke's Latest Text Battles
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
Mila vs RhymeSmoke
8 Lines (4 Bars)
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
FreestyleKilla vs RhymeSmoke
8 Lines (4 Bars)
1.8738 stars1.8738 stars1.8738 stars1.8738 stars1.8738 stars
View
ConPerse vs RhymeSmoke
16 Lines (8 Bars)
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
RhymeSmoke vs REINKARNATED
16 Lines (8 Bars)
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
RhymeSmoke vs Mufasa
8 Lines (4 Bars)

[View all RhymeSmoke's Text Battles]

Mentions

04-10-2021
08:18 PM - RhymeSmoke mentioned Evil Twin in post ~YO EVIL BITCH~
Evil Twin GET OFF THE NUTS KAR...
08:18 PM - Deleted Posts
10:33 AM - RhymeSmoke mentioned Evil Twin in post ~YO EVIL BITCH~
...WHERES THE PREMIUM? Evil Twin WHERE YOUR "SKILLS...
04-08-2021
02:28 PM - RhymeSmoke mentioned wayco in post What in the gayness is that?
...n or context wayco WHAT HES SAYIN IS WH...
02:24 PM - RhymeSmoke mentioned Evil Twin in post What in the gayness is that?
Evil Twin HOLY SHIT! DAAAAAAAM...
04-07-2021
03:44 PM - RhymeSmoke mentioned Evil Twin in post ~YO EVIL BITCH~
...EVEN IN HERE? YO Evil Twin I DEAL WIT FACTS ONL...
09:03 AM - RhymeSmoke mentioned wayco in post REALLY? TRY AGAIN...
...ET EVEN...(BARS) wayco FUNNY...YOU JUST PRO...
09:03 AM - RhymeSmoke mentioned Evil Twin in post REALLY? TRY AGAIN...
.......STOP REACHIN Evil Twin SON..SMH...TAKE MY A...
03-30-2021
09:28 PM - ReVerT mentioned RhymeSmoke in post ~YO EVIL BITCH~
RhymeSmoke "BIG FACTS!" Evil...
05:33 PM - RhymeSmoke mentioned XxGreenManxX in post ~YO EVIL BITCH~
...NED LIKE YOU DID XxGreenManxX. GREENMAN TALKS SHI...
01-26-2021
11:12 AM - Manhattan mentioned RhymeSmoke in post ~xxGREENGIRLxx HELP THREAD~
...n that one from you RhymeSmoke
01-22-2021
10:52 AM - Manhattan mentioned RhymeSmoke in post See ya later...its been real...fake.
...://i.ibb.co/3hWnR3j/Rhymesmokegoingoutlikeabitch.pn...
01-20-2021
01:42 PM - Manhattan mentioned RhymeSmoke in post See ya later...its been real...fake.
RhymeSmoke right now https://m...
01-15-2021
06:46 PM - Odin mentioned RhymeSmoke in post YO MAN HATIN!! GIVE SOME ANSWERS DOGGY
As RhymeSmoke types on the LB foru...
01-13-2021
07:26 PM - Kiwi Peewee mentioned RhymeSmoke in post YO MAN HATIN!! GIVE SOME ANSWERS DOGGY
RhymeSmoke MASE_P I have unbann...
06:03 PM - Kiwi Peewee mentioned RhymeSmoke in post YO MAN HATIN!! GIVE SOME ANSWERS DOGGY
RhymeSmoke you aren’t banned ...
01-08-2021
01:46 PM - Manhattan mentioned RhymeSmoke in post Come 2021
RhymeSmoke right now https:...
07-02-2012
02:27 AM - TRE of WAR mentioned RhymeSmoke in post Track - Some of the realest shit I ever wrote
...ardy remarK Remover RhymeSmoke @Riku Bobby Saint Ch...
05-31-2012
03:10 PM - SWAVY mentioned RhymeSmoke in post Audio heavyweight finals (phil banks vs swavy)
...ardy remarK Remover RhymeSmoke @Riku Bobby Saint Ch...
05-27-2012
03:20 PM - Deleted Posts

Thread Tags

No results to display...

Quotes

04-09-2021
07:21 AM - The Saaxxx Baba quoted RhymeSmoke in post ~YO EVIL BITCH~
https://i.ibb.co/jrPbxNL/WTF.jp...
04-08-2021
02:24 PM - RhymeSmoke quoted Evil Twin in post What in the gayness is that?
Evil Twin HOLY SHIT! DAAAAAAAM...
02:24 PM - RhymeSmoke quoted wayco in post What in the gayness is that?
...n or context wayco WHAT HES SAYIN IS WH...
04-06-2021
06:24 PM - RhymeSmoke quoted wayco in post TRY AGAIN...
Lol.. You're a weirdo. is ...
04-04-2021
08:44 PM - RhymeSmoke quoted FightsAndRapMedia in post Really bro??? Smh
just seen this... smoke you you cant t...
04-01-2021
02:57 PM - RhymeSmoke quoted S A L T in post HOLD UP....
Bro I'ma just be realistic w...
03-30-2021
01:31 PM - RhymeSmoke quoted Preem in post The RhymeSmoke Memorial Essay Competition
Slim nugget CHICKEN FIN...
08:48 AM - RhymeSmoke quoted Odin in post LAZY ASS MOD
FightsAndRapMedia would s...
03-29-2021
08:19 AM - RhymeSmoke quoted Kiwi Peewee in post SMH...ARE ALL YALL THIS DUMB?
Clearly I was too complex so I...
05:08 AM - Kiwi Peewee quoted RhymeSmoke in post The RhymeSmoke Memorial Essay Competition
SO EVEN THOUGH IM SUPER BAKED R...
03-28-2021
08:59 PM - RhymeSmoke quoted Kiwi Peewee in post The RhymeSmoke Memorial Essay Competition
Lol its not like we weren't open...
06:57 PM - Kiwi Peewee quoted RhymeSmoke in post The RhymeSmoke Memorial Essay Competition
https://i.ibb.co/mqSNVM0/LLCOOL...
04:43 AM - RhymeSmoke quoted Champion EtH in post Manhattan is your catcher....
Stfu you fat cunt id smash you ...
03-27-2021
08:32 PM - RhymeSmoke quoted Preem in post January Voting Contest Begins
Voting on this site is com...
06:19 PM - RhymeSmoke quoted Champion EtH in post wtf???
I can't remember how I came in ma...
01-26-2021
10:12 AM - RhymeSmoke quoted XxGreenManxX in post ~xxGREENGIRLxx HELP THREAD~
how do I get my mic working on he...
01-24-2021
02:13 PM - Preem quoted RhymeSmoke in post Sup
RhymeSmoke why you turn off pro...
02:13 PM - Deleted Posts
12:50 PM - RhymeSmoke quoted Preem in post Wow....now thats funny
Also I am the top dog inca...
12:43 PM - RhymeSmoke quoted Tony LeRoc in post Sup
:high:Any Vets or Top-Tiers wil...

User Information
Profile Views: 4,529
Total Posts: 284 (0.05 posts per day)

RhymeSmoke's Interests
General: SONNING THAT PUSSY ASS MOD....
Music:
Favorite Producers:

Last Online: Today 03:54 AM Offline


@RhymeSmoke_: Latest Tweet

RhymeSmoke's Ranking Information
Ranked Arena
Ranked #-- this Season
Ranked #70 All Time
7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars
249 Won / 39 Lost (86%)

Ranked #-- this Season
Ranked #34343 All Time
7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars7.49/10 stars5.3/10 stars5.3/10 stars5.3/10 stars5.3/10 stars5.3/10 stars
1 Won / 4 Lost (20%)


RhymeSmoke's Track Library
:
:


About RhymeSmoke
Reppin Jersey...bin up and down the East Coast though. Got fam all over. In a rap group called PNC- Partners in Crime. RhymeSmoke-Mase P. GodChild. We formed in 96-97, but we wasnt rappin then. we freestyled an shit, but we was what we called ourselves Partners in Crime. Started recording in 99, bin spittin eversince............ ManHatin is a PUSSY!!

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 20 of 52
  1. RhymeSmoke
    Yesterday 08:38 PM
    RhymeSmoke
    FUCK IS IT OPPOSITE DAY? A FINK THAT HAS 1000S OF BATTLES AND GREW UP ON HERE SINCE 2003 SAYIN SOMEBODY LIVES HERE...ROTFFLMAO.

    HE LIKE ACTUALLY
    HAS MORE TIME ON HERE THAN THE TOP 100 ALL TIME...COMBINED..SMH.

    I AINT BEEN ON HERE SINCE 2012...ALMOST A 10 YEAR GAP...HER GAP..VIRGIN TIGHT....

    MOST SHE BEEN OFF SITE IS 6 HOURS..IN 15 YEARS. WOW...HOW DO SHE STILL GOT ROOKIE BARS THO? AND SHADE GAME GOT PEOPLE SUNBURNT ITS SO BAD...

    CRAZY ASS FAGS HOLDIN IT DOWN!!!
  2. RhymeSmoke
    Yesterday 07:49 PM
    RhymeSmoke
  3. RhymeSmoke
    Yesterday 07:48 PM
    RhymeSmoke
    @Evil Twin ARE YOU RETARDED? SERIOUSLY YOU GOT A MILD CASE OF DUMB FUCKERY...NOTICE I DONT EVEN COMMENT ON YA PAGE...SMH. YOU WANNA BE ME SOOO BAD BRO...BUT USING WHAT I SAY TO YOU, THEN YOU SAYIN IT BACK...DONT WORK YOU IDIOT. ..

    YA DUMB ASS SAID THE SAME EXACT THING AS I DID TWO DAYS AGO...EXCEPT MINE IS TRUE. ALL UP ON MY PAGE JUST TO SEE WHAT I TYPED....REPLYING TO COMMENTS IN BATTLES THAT IVE ALREADY BEAT YOU IN...SMH...LOSER FLEX

    LOOK BELOW @ MY COMMENT..SMH

    YOU REPLYING TO REPLIES...ON MY PAGE...GOOFY ASS.

    YOU ON MY BALLS NIGGA....YOU SMELL YA MOMS ASSHOLE?

    YOU THINK I GAF BOUT WHAT YOU TYPE...YOU FRAUD ASS LOSER?

    WTF DO YOU JUST COPY AND PASTE EVERYTHING I TYPE? GET YA OWN THROWIN SHADE COMMENTS...AND NOT NO MADE UP SHIT...KEEP IT REAL FINK...

    LOL YOU'RE A NOBODY BRO...AND YOU LOOOOOOST DUMMY. AND ARE GONNA LOOOOOSE AGAIN. SO KEEP TRYIN TO BE LIKE ME...AND DONT TRY TO EDIT IT...ALREADY SCREEN SHOT...
  4. Evil Twin
    Yesterday 03:18 PM
    Evil Twin
    Dang my page views went up 400 because of you coming to my page 20 times a day. So ya that's the opposite. You live on this website. You probably got a 'Lets Beef" tattoo you corny fuck
  5. RhymeSmoke
    04-09-2021 01:12 AM
    RhymeSmoke
    @Evil Twin PLAY WITH WHAT? GAY ASS NIGGA. STOP WIT ALL THE TOUGH CORNY GRADE SCHOOL COMMENTS. GROW A PAIR AND DEFEND YASLEF. SOUND LIKE YOU MIGHT BE HALF RETARDED AND LIVE IN SOME REALITY WHERE YOU THINK YOU ARE WHAT YOUR TYPING. BUT YOUR NOT...STOP FOLLOWIN ME AROUND. YOU MADE MY PAGE VIEWS GO UP BY 200 IN A WEEK..ALL FROM YOU REFRESHIN MY PAGE. AND ALL YOU SAY IS "PLAY WIT IT" GET YOUR SHADE THROWIN ABILITY UP...
  6. Evil Twin
    04-09-2021 12:10 AM
    Evil Twin
    Whatever you do.. ILL DO IT BETTER snitch... PLAY WIT IT
  7. RhymeSmoke
    04-09-2021 12:05 AM
    RhymeSmoke
    Cmon @Evil Twin...STOP TALKIN ALL HARD....YA CORNY BRO. FINK FINKLESTEIN...GET SOME FRESH AIR, LIFE WILL BE OK. THIS SITE AINT ALL THAT YOUR LIFE WILL AMOUNT TO. I BELIEVE YOU'LL DO BIG THINGS...YEAH RIGHT...STOP TRYIN TO TALK LIKE ME. YOU AINT BUILT LIKE IT AND YOU KNOW IT. STAY TUNED FOR YA ENDING...
  8. Evil Twin
    04-08-2021 04:03 PM
    Evil Twin
    What you think I'm running from you??? Lol you must not know what tf I'm about pussy ass rapper. I'm the wrong web to get tangled in chump. I ain't going away. Keep running your mouth hoe..
  9. DETRI_MENTAL
    04-08-2021 06:53 AM
    DETRI_MENTAL
    hehe thats the spirit :P... but this better be worth the wait ...or ima clown man hard with the pen ya get me fam?
  10. DETRI_MENTAL
    04-07-2021 06:48 AM
    DETRI_MENTAL
    lol u done being mad bro ? like i said it was a bit of banter , i take the piss out of of people whether i like them or not , sorry you got all offended and stuff , perhaps ..rather than sending you battles , i should send you a box of kleenex instead?
  11. DETRI_MENTAL
    04-06-2021 05:57 AM
    DETRI_MENTAL
    yea you do ... u rated me a 10 and gave me props for my last freestyle battle vs Peace and Laughter , that was some one cheek shit !! dont forget these are my cheeks we are talkin about here ... D's CHEEKS ! cmon man how many people actually beat battle on here ? i respect your talent on the mic and i know u respect mine , i dont drop unblind cos my shit aint hard enough for that so why would i wanna give the Op the snipers advantage ? Listen i just wanna battle you bro and thats what i sent ...a battle ...not beef ... i think it would be a good clash of styles and an entertaining match up for the site ....so cmon dog ...rep yo shit and reply ! LESH GO !!!!
  12. Evil Twin
    04-05-2021 11:07 PM
    Evil Twin
    everybody on this site hates. good luck with all of that ...clown
  13. DETRI_MENTAL
    04-05-2021 10:18 PM
    DETRI_MENTAL
    It's a half assed free ffs lol just drop something on a beat ....for all that talk u sure is a duck haha
  14. DETRI_MENTAL
    04-05-2021 01:24 AM
    DETRI_MENTAL
    What's cracking man ? Battle ??
  15. RhymeClops
    04-01-2021 01:49 AM
    RhymeClops
    ur name was said cuz we got similar names thats all bro....ps. This is a wall not a message box....
  16. Squammy
    03-31-2021 03:25 PM
    Squammy
    Respect, my man
  17. 2Reel
    03-31-2021 01:56 AM
    2Reel
    I felt that
  18. 2Reel
    03-30-2021 07:53 PM
    2Reel
    Like I said if you want the smoke we can get it. Let me know the conditions and I’ll send
  19. RhymeSmoke
    03-29-2021 09:37 AM
    RhymeSmoke
    LOL...COMIN FROM THE SNITCH WHO GOT GREENMAN BANNED A WEEK AGO...SMH
  20. Evil Twin
    03-29-2021 12:04 AM
    Evil Twin
    CLOWN!! HE'S THE POLICE

All times are GMT -4. The time now is 05:55 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

 

[ LetsBeef Instagram | LetsBeef Facebook | LetsBeef Twitter | LetsBeef Youtube | Privacy Policy | Terms & Conditions | FAQ | Contact Support ]
Some members of the public may use explicit lyrics in the performance of their art, so please be advised that such language, if any, may not be appropriate for minors.
Graphics by Pixel Dreams · Site © 2021 LetsBeef.com