START A BATTLE!
Latest from the forums:



 
Start a battle
 
  Custom Beat Audio Tournament III!
Battles ready for vote
D3FIANCE vs YC

Tournament votes are now worth 5 credits!
 
 
BATTLE FEED
Q2791113 vs Bape
Style: Freestyle Blind Drop
1 Vote 3.25 stars3.25 stars3.25 stars3.25 stars3.25 stars
Q2791113 vs Lucious
Style: Freestyle Blind Drop
1 Vote 3 stars3 stars3 stars3 stars3 stars
JR3DDY vs NWAB
Style: Freestyle
3 Votes 3.5833333333333 stars3.5833333333333 stars3.5833333333333 stars3.5833333333333 stars3.5833333333333 stars

[ more battles... ]
 



 
Browse By Style: [Beef]   [Dirty South]   [East Coast]   [Hip Hop]   [Midwest]   [West Coast]  
Top Section Deleted
Cant Be Assed (J-Reddy DISS).
By: Bnas
155 Listens
Download as MP3

Rate Track & Leave Comments

Comments
lyrics could be harder, but your agression and being the same tempo as the beat really made this a diss. generous rates.
Posted By: Row - 2014-04-10

dope. 10.
Posted By: RelentlessMC - 2014-04-10

Keep grindin fam...
Posted By: Joe MuGGz - 2014-04-10

Nice track, lol.
Posted By: Arakari - 2014-04-10

Lyrics should be harder. Beat was nice. Hook was decent. I'd say just take more time writing than thinking of the 1st things that come to your head.
Posted By: CakedOut - 2014-04-10

very Solid Diss. a little of everything. bars jokes and a good flow.
Posted By: HandWrapz - 2014-04-10

J reddy gonna duck
Posted By: Evil Stew Beef - 2014-04-10

aggression & energy dope like always. Expected lil more content but still FiiiiiRe. *Propz*
Posted By: The Dope Man - 2014-04-10

Fucking g track bro keep that shit up
Posted By: TPS - 2014-04-10

I honestly cant ass myself to write to long for the dude, this took me an hour to write/produce/edit/mix down and upload
Posted By: Bnas - 2014-04-10

Loved it, especially the waste of lines line
Posted By: CDogg123567 - 2014-04-10

Dope Diss
Posted By: Mr-Felon - 2014-04-10

Lyrics beat are really good... It just hard for me to see past the Canadian... your accent is heavy... but all in all good track bro! keep pushin!
Posted By: ChainsNThangs - 2014-04-10

bro...i feel like you should work on your lyrics but if you made this beat and rap to this in a hour then ima shoot you a higher vote...keep workin at it G
Posted By: EMDUB - 2014-04-10

Dope sick diss.
Posted By: Marz Da Gunna - 2014-04-13

Felt about the same as everyone else. I do see improvement though, and that's the biggest thing. Keep working man.
Posted By: Dono - 2014-04-13

it was an alright diss. i felt like the beat was louder then the vocals alot. it made an impact on the delivery of your track. although u sounded like you were spitting directly into the mic the volume levels made the difference. the flows got to come more naturally you started/ended some of your lines off beat. i look at shit like that alot. but a decent drop.
Posted By: Mob_Figure - 2014-04-13

cool, nice
Posted By: -Catastrophe- - 2014-04-13

Fv for my Canadian brother
Posted By: TPS - 2014-04-13

this was pretty good. not a big fan of J either so i could relate. good work b
Posted By: Tha Czar - 2014-04-13

beat was nice, somethin that 36 mafia, would prob use... the delivery tbh, was really slow and you need to mix up the speed a bit, double time certain areas, otherwise, it sounds sorta noobish.. imo..other than a decent effort which wit some timing issues would really be dope..
Posted By: ILLoKWENT - 2014-04-13

Great diss track fam. Your lyrics could have been a lot harder on this diss track though real talk. I expected a little more aggression and punches but other then that fire track. Keep getting em in
Posted By: D-TrIx - 2014-04-13

This goes hard cuz, real talk
Posted By: BrahRillaKong - 2014-04-13

Very Simple But I Was Noddin My Head
Posted By: Lizman - 2014-04-14

yo you wuz grindin here meng... flows, rhymes, beat... layed out very nice.
Posted By: WHITZ - 2014-04-14

Solid diss track. Beat was good. Lines were solid. More disses couldve been incorporated, but still a solid track.
Posted By: Autograph - 2014-04-15

Not feeling this
Posted By: Jakk Junior - 2014-04-15

Dammm i had to rate this a 10 , you killed it dude and the beat was fire too
Posted By: monti - 2014-04-16

shit was dope homie
Posted By: tyco RC - 2014-04-20

Not to bad man. I agree with illokwent's comment. Keep at it man
Posted By: 2FUEL - 2014-05-01

really? lol
Posted By: Leroy Brown - 2014-05-19

lol this shit is way to mono tone
Posted By: Seany - 2015-07-25

sounds like eminem rapping at age 90
Posted By: Rap Father - 2018-04-08

^lol^
Posted By: hallow - 2018-04-14

Ratings:
RelentlessMC: 10
CDogg123567: 10
HandWrapz: 10
The Dope Man: 10
-Catastrophe-: 10
D-TrIx: 10
WHITZ: 10
Mr-Felon: 10
BrahRillaKong: 10
monti: 10
tyco RC: 10
Marz Da Gunna: 9
Row: 9
Lizman: 9
Arakari: 9
Autograph: 9
Tha Czar: 9
EMDUB: 8
Joe MuGGz: 8
TPS: 8
Dono: 8
ILLoKWENT: 7
Mob_Figure: 7
CakedOut: 7
ChainsNThangs: 6
2FUEL: 5
hallow: 5
Rap Father: 5

Other Options
Something wrong with this Track?
 
[ LetsBeef Facebook | LetsBeef Twitter | LetsBeef MySpace | LetsBeef Youtube | Privacy Policy | Terms & Conditions | FAQ | Contact Support ]
Some members of the public may use explicit lyrics in the performance of their art, so please be advised that such language, if any, may not be appropriate for minors.
Site Graphics by Pixel Dreams · Site Design & Contents & Code © 2018 LetsBeef.com