Lets Beef Member: DETRI_MENTAL -


 
Start a battle

Vote on a battle to earn +1 credit!
 
  2020 Audio Scheme
 
 
Battle Feed
Lawd vs Plus1elf
Style: Freestyle
5 Votes 3.05 stars3.05 stars3.05 stars3.05 stars3.05 stars
KDOTCARTER vs r00k
Style: Freestyle
0 Votes No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
Plus1elf vs Killa Boy
Style: Freestyle
1 Vote 3.25 stars3.25 stars3.25 stars3.25 stars3.25 stars
maxpoweraffjr vs Mizz AmmoMizz Ammo is on FIRE! 30+ wins in a row!Mizz Ammo is on FIRE! 30+ wins in a row!Mizz Ammo is on FIRE! 30+ wins in a row!
Style: Written
2 Votes 3 stars3 stars3 stars3 stars3 stars
Plus1elf vs Lawd
Style: Freestyle
1 Vote 3 stars3 stars3 stars3 stars3 stars
PeaceandLaug... vs FightsAndRap...
Style: Freestyle
2 Votes 3.5 stars3.5 stars3.5 stars3.5 stars3.5 stars
KDOTCARTER vs RhymeSmoke
Style: Freestyle
2 Votes 3.875 stars3.875 stars3.875 stars3.875 stars3.875 stars
Grey 2nd beat vs FightsAndRap...
Style: Freestyle Blind Drop
1 Vote 3.5 stars3.5 stars3.5 stars3.5 stars3.5 stars
Flako Boom vs KDOTCARTER
Style: Freestyle Blind Drop
2 Votes 3.125 stars3.125 stars3.125 stars3.125 stars3.125 stars

[ more battles... ]
 
 
DETRI_MENTAL's Emcee

DETRI_MENTAL's Latest Audio Battles
3.2 stars3.2 stars3.2 stars3.2 stars3.2 stars
View
PeaceandLaughter vs DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row!
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.25 stars3.25 stars3.25 stars3.25 stars3.25 stars
View
DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row! vs Flako Boom
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
3.6666666666667 stars3.6666666666667 stars3.6666666666667 stars3.6666666666667 stars3.6666666666667 stars
View
Amikay vs DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row!
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
2.8333333333333 stars2.8333333333333 stars2.8333333333333 stars2.8333333333333 stars2.8333333333333 stars
View
Carn Den vs DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row!
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com
4.0833333333333 stars4.0833333333333 stars4.0833333333333 stars4.0833333333333 stars4.0833333333333 stars
View
KDOTCARTER vs DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row!
Beat: Rocbattle Beat
Produced By: LetsBeef.com

[View all DETRI_MENTAL's Audio Battles]

DETRI_MENTAL's Latest Text Battles
3.708275 stars3.708275 stars3.708275 stars3.708275 stars3.708275 stars
View
DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row! vs LadyKarma
8 Lines (4 Bars)
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row! vs Dartz
8 Lines (4 Bars)
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row! vs TheRapArtist
16 Lines (8 Bars)
4.25 stars4.25 stars4.25 stars4.25 stars4.25 stars
View
Yung Slang vs DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row!
8 Lines (4 Bars)
No Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating YetNo Rating Yet
View
DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row! vs 40killa
16 Lines (8 Bars)
3.8333333333333 stars3.8333333333333 stars3.8333333333333 stars3.8333333333333 stars3.8333333333333 stars
View
DETRI_MENTALDETRI_MENTAL is on FIRE! 5+ wins in a row! vs
8 Lines (4 Bars)

[View all DETRI_MENTAL's Text Battles]

Mentions

12-02-2020
09:13 AM - Odin mentioned DETRI_MENTAL in post LBT Rankings (As of October)
...W | 1 L | 0 NS DETRI_MENTAL: 0 W | 1 L | 0 NS ...
11-07-2020
06:07 PM - Yung Slang mentioned DETRI_MENTAL in post Ready to battle anyone....
...ur.com/zPZ5Ktz.png DETRI_MENTAL J Gygax NameChange...
11-04-2020
12:36 AM - Yung Slang mentioned DETRI_MENTAL in post Ready to battle anyone....
...s already: 40killa DETRI_MENTAL Kermit https://i.im...
11-03-2020
02:10 PM - DETRI_MENTAL mentioned 40killa in post LBT: Novembers Cold War
DETRI_MENTAL vs 40killa https://www.letsbe...
11-02-2020
08:10 AM - DETRI_MENTAL mentioned 40killa in post LBT: Novembers Cold War
...to kick this off yo 40killa
11-01-2020
04:49 PM - Odin mentioned DETRI_MENTAL in post Audio Scheme Tourney
...sius 2: DETRI_MENTAL 3: Wu5ive...
10-25-2020
10:38 PM - Odin mentioned DETRI_MENTAL in post LBT: Novembers Cold War
...o show) vs J Gygax DETRI_MENTAL 27% vs 40Killa 73% ...
10-20-2020
09:22 AM - Odin mentioned DETRI_MENTAL in post LBT: November Sign Ups
... RhymeClops 5: DETRI_MENTAL 6: 40killa 7: ...
12:21 AM - Kiwi Peewee mentioned DETRI_MENTAL in post LBT: November Sign Ups
...V1L RhymeClops H1Z1 DETRI_MENTAL Paint MysteriousLyri...
08-17-2020
05:23 PM - Flawless Q mentioned DETRI_MENTAL in post Letsbeef Tag Team Audio Tournament! Official Sign Up!
...Celsius Brickrepper DETRI_MENTAL Kompz BizzyOne
07-16-2020
12:22 AM - DETRI_MENTAL mentioned BLC in post Youtube & Audio
... lmao BLC that would work prov...
07-14-2020
10:13 AM - rowdy mentioned DETRI_MENTAL in post Summer Throwdown Audio Sign-Ups
.... RhymeClops 14. DETRI_MENTAL 15. Phil Banks 16...
04-17-2020
07:25 AM - Kiwi Peewee mentioned DETRI_MENTAL in post Confirmed Qualifiers For Audio Spring Throwdown
...ia 7. Tain 8. DETRI_MENTAL 9. ContagiousZ 1...
04-01-2020
07:47 PM - Rai mentioned DETRI_MENTAL in post Confirmed Qualifiers For Audio Spring Throwdown
...ia 7. Tain 8. DETRI_MENTAL 9. ContagiousZ 1...
07:47 PM - Rai mentioned DETRI_MENTAL in post Confirmed Qualifiers For Audio Spring Throwdown
... Killa Boy JR3DDY DETRI_MENTAL ContagiousZ Plasmi...
07:44 PM - Deleted Posts
03-28-2020
03:26 AM - Locchart mentioned DETRI_MENTAL in post Diss Track Tourney - Sign Ins
...nterested? Kompz DETRI_MENTAL you guys interested?
03-27-2020
04:37 AM - Deleted Posts
03-11-2020
08:19 PM - Kiwi Peewee mentioned DETRI_MENTAL in post The Audio Concept Tourney is live!
... CakedOut UhhMAZING DETRI_MENTAL MecH Occam GOOD GRIE...
08:12 PM - Kiwi Peewee mentioned DETRI_MENTAL in post The Audio Concept Tourney is live!
...ousehold items DETRI_MENTAL vs MecH CONCEPT: E...

Thread Tags

12-16-2020
04:13 PM - rowdy tagged DETRI_MENTAL in thread The Letsbeef Awards 2020 (RESULTS!)

Quotes

11-27-2020
06:53 AM - Odin quoted DETRI_MENTAL in post 2020 Audio Scheme FINAL: Scheme Suggestions
MOLESTING THE DECEASED i shou...
11-04-2020
09:47 PM - Odin quoted DETRI_MENTAL in post LBT: Novembers Cold War
DETRI_MENTAL vs 40killa https...
09-26-2020
12:21 PM - Deleted Posts
12:18 PM - RhymeClops quoted DETRI_MENTAL in post If LB Members got Arrested...
1) being too polite during an arg...
12:18 PM - Deleted Posts
09-03-2020
07:12 PM - DETRI_MENTAL quoted Odin in post NEW BATTLE GENRE: ARCHIVE BATTLES!
As long as it ain't recyc...
07-16-2020
12:22 AM - DETRI_MENTAL quoted Odin in post Youtube & Audio
https://media.giphy.com/m...
07-14-2020
09:14 AM - Deleted Posts
09:14 AM - Deleted Posts
07-13-2020
06:34 PM - Deleted Posts
05-12-2020
01:32 PM - Celsius quoted DETRI_MENTAL in post Y'all shook
https://i.ibb.co/dfyzLLM/haymaker...
05-08-2020
06:51 PM - Celsius quoted DETRI_MENTAL in post Y'all shook
And you know this to be true ? hm...
06:07 AM - DETRI_MENTAL quoted Celsius in post Y'all shook
Lol u won on flow alone Nob...
05-06-2020
11:17 AM - Locchart quoted DETRI_MENTAL in post Y'all shook
KILLERS KILLERS.
03-07-2020
05:24 PM - Kiwi Peewee quoted DETRI_MENTAL in post Audio concept tourney #2 SIGN-UPS
yes ! up fo this shit ! Gotch...
01-18-2020
02:45 PM - RULE quoted DETRI_MENTAL in post THE AUDIO GC IS LIVE!!!
...d work Ok Aggo & Detri_mental have an extra 5 hour...
12-22-2019
10:10 AM - IIAM quoted DETRI_MENTAL in post First Word Last Word Cypher
BARNEY CLIPS? shit bitch, this BA...
10:10 AM - Deleted Posts

My Awards

User Information
Profile Views: 1,349
Total Posts: 35 (0.01 posts per day)

DETRI_MENTAL's Interests
General:
Music:
Favorite Producers:

Reppin: Andover, England, United Kingdom
Last Online: Yesterday 05:21 AM Offline


DETRI_MENTAL's Ranking Information
Ranked Arena
Ranked #-- this Season
Ranked #-- All Time
7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars
37 Won / 7 Lost (84%)

Ranked #-- this Season
Ranked #34552 All Time
7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars7.11/10 stars6.82/10 stars6.82/10 stars6.82/10 stars6.82/10 stars
19 Won / 6 Lost (76%)


DETRI_MENTAL's Track Library


About DETRI_MENTAL

Visitor Messages

Showing Visitor Messages 1 to 20 of 28
  1. RhymeSmoke
    01-11-2021 08:30 PM
    RhymeSmoke
    SHIT IS SUPER GRIMEY....
  2. RhymeSmoke
    12-12-2020 11:35 PM
    RhymeSmoke
    lol nvm bro...
  3. RhymeSmoke
    12-12-2020 06:23 AM
    RhymeSmoke
    lol whay you vote for the dude spittin 2 pac lyrics over the actual song...i dont think you realized it because how messed up the battle was
  4. GodTheReptilian
    12-09-2020 01:03 PM
    GodTheReptilian
    Thanks Detri! lol
  5. RhymeSmoke
    12-09-2020 11:54 AM
    RhymeSmoke
    What? Nah the one that just ended. But i didnt know it was like a topic battle or somethin. But either way ya shit was better.
  6. RhymeSmoke
    12-03-2020 10:41 PM
    RhymeSmoke
    you got robbed imo in that tourny...
  7. JohnnyFive
    12-01-2020 01:08 PM
    JohnnyFive
    Lets battle!
  8. 40killa
    04-26-2020 08:18 AM
    40killa
    Lets battle
  9. FightsAndRapMedia
    04-22-2020 10:23 AM
    FightsAndRapMedia
    i dont think i done any good vs celcious wouldnt be surprised if he beats me i never heard him before i dont think an just put together some half assed shit
  10. O_G
    04-21-2020 05:51 PM
    O_G
    Farm on ur page already humbled..

    Claimin he was writin for me yeah he called me "oh" the whole battle lol

    And a buncha nonsense i would never spit a 10 year old written..the boy knows he ass

    Ne ways appreciate u keepin shit 100 detri

    🥊🥊🥊
  11. O_G
    04-21-2020 05:50 PM
    O_G
    Farm on ur page already humbled..

    Claimin he was writin for me yeah he called me "oh" the whole battle lol

    And a buncha nonsense i would never spit a 10 year old written..the boy knows he ass

    Ne ways appreciate u keepin shit 100 detri

  12. FightsAndRapMedia
    04-21-2020 03:00 PM
    FightsAndRapMedia
    o_g is sick as fuck aint he hes fire i just used some random writtens i found in my email the other day and used them for the fuck of it even tho i knew it is going to give me a l.. ima write specifically for him next time ima see what i can do ima humble that mother fucker
  13. Odin
  14. FightsAndRapMedia
    04-09-2020 09:53 AM
    FightsAndRapMedia
    thanks for the fair vote on my battle agaimst skizzzy your vote was exactly how i thought it went his delivery was flawless but he said nothing to me nothing that i thought would win... but i would i will still got the loss in this 1 because of his delivery. GOOD JUDGING you know your craft your 1 of me
  15. Occam
    03-07-2020 04:59 PM
    Occam
    I’m kinda busy with grad school shit right now but I’ll send you something soon
  16. Occam
    03-06-2020 10:28 AM
    Occam
    I had one question though what’s cheese toppin teen boppers mean lol
  17. Occam
    03-06-2020 09:43 AM
    Occam
    Dope battle verse bro you up for a personal?
  18. Mizz Ammo
    02-13-2020 09:20 PM
    Mizz Ammo
    I know its blind but i checked you out
  19. Mizz Ammo
    02-13-2020 09:19 PM
    Mizz Ammo
    Bro that personal is frightening your unbelievable hail DM
  20. YoungPsycho
    02-02-2020 09:59 AM
    YoungPsycho
    yo nice bars i was just fucking around if you ever wanna do a lighit one hit me up

All times are GMT -4. The time now is 02:14 PM.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.

 

[ LetsBeef Instagram | LetsBeef Facebook | LetsBeef Twitter | LetsBeef Youtube | Privacy Policy | Terms & Conditions | FAQ | Contact Support ]
Some members of the public may use explicit lyrics in the performance of their art, so please be advised that such language, if any, may not be appropriate for minors.
Graphics by Pixel Dreams · Site © 2021 LetsBeef.com